رئیس هیات فوتبال مازندران روز سه شنبه دراین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: خورشیدی از داوران مطرح مازندرانی اکنون به یکی از داوران آینده دار ودر زمره بهترین داوران کشور قرارگرفته، تجربیات خوبی دراین بخش دراین سالها کسب کرده است.
غلامرضا بهروان افزود: خوشبختانه با درخواستی که ازخورشیدی شده بود، او مسئولیت دپارتمان داوری هیات فوتبال را نیز پذیرفته است.
وی اضافه کرد، حسین عشقی به عنوان رئیس کمیته انضباطی و فرزاد گوهردهی به عنوان رئیس کمیته پزشکی ورزشی هیات فوتبال مازندران منصوب شدند.
رئیس هیات فوتبال مازندران همچنین از کمک های جدید این هیات به هیات های شهرستانی خبر داد و گفت: بعد از انتخابات به بیشتر هیات های ورزشی حدود 400 میلیون ریال کمک شد و درحالی‌که بیشترتیم ها به هیات فوتبال بدهکار هستند، اما ما بر حسب وظیفه بازهم به تیم‌هایی که در سطح کشور حضور دارند کمک‌های مالی کرده‌ایم.
بهروان افزود: در مازندران مطالبات مردم فراتر از امکاناتی است که در استان وجود دارد، استان ما همیشه با استان‌هایی که ازنظر زیرساخت از شرایطی خوبی بهره‌مند هستند مقایسه می‌شود و این مقایسه‌ها نیز همیشه برجسته می‌شود.
وی یادآورشد: فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و حضور در لیگ برتر نیز خواسته‌ی مردم هر استانی از هیات فوتبال آن استان است، ما در اکثر رده‌های سنی در بانوان و آقایان در لیگ برتر حضور داریم .گروه‌های مختلف ما در لیگ برتر در شرایط خوبی قرار دارند و ما 6 اردو ملی در استان مازندران برگزار کرده‌ایم .
به گزارش خبرنگارایرنا، بهروان که چهار دوره چهارساله گذشته نیزعنوان رئیس هیات فوتبال مازندران را بر عهده داشت، درانتخابات نهم بهمن ماه امسال باحضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور با کسب31رای از 43 رای مجمع عمومی برای چهارسال آینده هم به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.