حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی جمعه شب در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در محمود آباد ، افزود : نیم قرن طول کشید تا جامعه شخصیتی بزرگ چون ایشان به خود ببیند و بی شک پر کردن جای خالی چنین کسی ، امکان پذیر نیست .
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره نقش محوری داشت ، گفت : اگر چه در طول این سال ها بد اخلاقی های بسیاری نسبت به ایشان صورت گرفت ، اما هیچگاه دست از آرمان های خویش برنداشت .
اشرفی اصفهانی یکی از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی را در کنار صبوری و استقامت ، بخشندگی توصیف کرد و اظهار داشت : ایشان آن قدر بزرگوار بودند که حتی تهمت زنندگانش را هم می بخشید مانند زمانی که یکی از نمایندگان مجلس قبلی در صحن علنی به ایشان تهمت زد و در دادگاه ویژه روحانیت محکوم شد ، ولی آیت الله هاشمی رفسنجانی رضایت دادند و او را بخشیدند.
فرزند شهید آیت الله اشرفی اصفهانی افزود : اینک دیگر آیت الله هاشمی در میان ما نیست و مردم در روز تشییع پیکر ایشان با حضور گسترده خود جواب بهتان و تهمت های آن عده را دادند.
رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌ جمهوری گفت : در روزهایی که حضرت امام (ره) در بستر بیماری بودند ، دست آقای هاشمی و رهبری را در دست هم نهادند و فرمودند ' اگر شما با هم باشید به انقلاب آسیبی نمی رسد ' و این خاطره ای بود که خود آیت الله هاشمی برای ما نقل کرد.
اشرفی اصفهانی همچنین به حمایت های آیت الله هاشمی رفسنجانی از دولت یازدهم اشاره کرد و در باره نظر ایشان پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ، اظهار داشت : ایشان چند ماه پیش در جمع نخبگان نظرشان بر شرکت دوباره آقای روحانی بود .
مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالن الغدیر محمود آباد برگزار شد.
این مراسم را شورای هماهنگی اصلاح طلبان محمود آباد برنامه ریزی و برگزار کرد.
خبرنگار : محمد محتاطی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7326/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.