به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد فرمانده سپاه محمودآباد شامگاه دوشنبه در آئین تقدیر و اهدای بسته‌های فرهنگی به ۴۱۸ نوجوان روزه‌دار اولی در محمودآباد با بیان اینکه طرح تقدیر از روزه اولی‌ها با محوریت حوزه الزهرا سپاه محمودآباد بوده است، اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد انگیزه بین نوجوانان روزه‌دار اولی دختر و پسر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از ۴۱۸ روزه‌دار اولی تقدیر شد، تصریح کرد: بسته‌های تشویقی و فرهنگی شامل کتاب داستان، عکس شهدا، مطالب در مورد اهمیت روزه‌داری و اهمیت نماز بوده که بین آن‌ها توزیع شده است.

فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد: این طرح به صورت نمادین در روستای رودپشت با حضور ۱۴ نوجوان اجرا شده و بقیه هدایا توسط پایگاه‌های مقاومت تقدیم افراد می‌شود.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان محمودآباد مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شده است، گفت: سه هزار و ۲۳۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان در مرحله دوم توزیع شده است.

وی در خصوص مابقی خدمات و اقدامات ارائه شده مرحله دوم رزمایش افزود: ۲۸ هزار و ۴۴۰ قرص نان، ذبح ۷ رأس گوسفند، به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه، ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض، توزیع چهار هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم، توزیع پنج هزار و ۱۷۰ بسته فرهنگی، دو هزار و ۱۰۰ افطاری، اهدای سه میلیون تومان برای خرید دستگاه تنفسی برای بیماران سرطانی، اهدای ۶۰۰ هزار تومان برای خرید دارو و اهدا ۴۱۸ بسته فرهنگی به روزه‌دار اولی‌ها از اقدامات دومین رزمایش کمک مومنانه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.