به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن اصغری بعدازظهر دوشنبه در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم استان سال قبل ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند، تعداد موکب‌های استان را ۲۰ موکب بیان کرد و گفت: از این تعداد ۱۶ موکب در ایام کرونا به مردم خدمات دهی کردند.

وی توزیع پنج هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی و اقلام بهداشتی و غذایی به ارزش بیش از ۳۲ میلیارد ریال در ایام کرونا از جمله اقدامات بیان کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امام ساری نیز در نشست با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان این مطلب خدمت در این ستاد یک موهبت الهی و معنوی است، افزود: خادمان عتبات مقدسه و عالیات باید بدانند که خدمت به زائران و ارائه خدمات عمرانی و فنی یک افتخار و یک موهبت الهی است که باید قدردان باشند.

وی تصریح کرد مردم مازندران بر اساس اعتماد و ارادتی که به ساحت مقدس اهل بیت (ع) خاصه از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند در امر مساعدت و بازسازی عتبات عالیات خوب درخشیدند و این یک حماسه بزرگ حسینی در مازندران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران کمک به نیازمندان در این شرایط بحرانی را اولویت کار این ستاد یاد کرد و اظهار داشت: همان طوری که مردم در ایام عادی به ستاد باز سازی برای انجام پروژه‌های عمرانی عتبات عالیات کمک کردند امروز وظیفه اصلی این ستاد است که به داد مردم نیازمند برسد و کمک به آنان را در اولویت کار خود قرار دهد.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات مازندران کار کرد خوبی از خودشان نشان داد، خواستار مساعدت مسئولان استان در ایجاد مکان مناسب برای این ستاد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.