یحیی یوسف پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : متاسفانه با وجود هشدارهای گذشته ، برخی واحدهای صنفی همچنان بدون توجه به ممنوعیت ها به فعالیت خود ادامه داده که طی بازدید های به عمل آمده برای ۶۰ واحد صنفی هم  اخطاریه ارسال شده است .

وی بیان کرد : همان گونه که قبلا تاکید شده ، سلامت عمومی در شرایط فعلی کشور که ویروس کرونا انتشار یافته است بسیار حائز اهمیت است بنابراین همه باید تلاش کنیم تا این ویروس ریشه کن شود .

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه منظور مقابله با ویروس کرونا گشت های مشترک و بازدید های سرزده در این شهرستان استمرار خواهد داشت ، گفت : امیدواریم کسبه ها رعایت کنند چرا که در صورت مشاهده این واحدها را به قوه قهریه ارجاع خواهیم داد .

استقرار تیم تب سنجی در ورودی بیمارستان ولیعصر

فرماندار قائمشهر همچنین از اجرای طرح تب سنچی در ورودی بیمارستان ولیعصر خبر داد و گفت که طرح تب سنجی در ورودی بیمارستان ولیعصر قائمشهر روز گذشته با همکاری هلال احمر و بیمارستان ولیعصر آغاز شده است تا افرادی که می خواهند به این بیمارستان مراجعه کنند ابتدا تب سنجی شوند. 

یوسف پور افزود : در اجرای این طر ح تب سنجی لیست اسامی افرادی که مشکوک به ویروس کرونا و دارای تب بالایی باشند به شبکه بهداشت ارجاع داده می شود تا تیم پزشکی به رصد بپردازد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.