این حادثه نوزدهم اسفند ماه گذشته رخ داد که در پی آن حدود ۴۰۰ متر از طول جاده تخریب ، ضمن آنکه خسارت های سنگینی  به ۳۰ واحد مسکونی واقع در محدوده جغرافیایی منطقه گلندرود  وارد کرد.

سلیمان ایزدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این میزان خسارت  از سوی کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت و گزارش آن به مسئولان ذیربط استانی و  فرمانداری شهرستان ارائه شده است.

وی ادامه داد : از آنجایی که این منطقه در گذشته نیز سابقه وقوع چنین حوادثی را داشته به مسئولان نهادهای مرتبط پیشنهاد شده که کارشناسان ذیربط  اعم از نقشه برداران و زمین شناسان را  به محل حادثه اعزام کنند تا از نزدیک وضعیت منطقه را بررسی و درصورت ممکن حتی اگر شده مسیر جاده را تغییر دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور گفت که هم اینک آمد و شد خودروها با همه عوامل تهدید زا در این مسیر به طول بیش از ۷۰ کیلومتری به شکل موقت برقرار است و امیدوارم مسئولان ذیربط هرچه زودتر برای ایمن سازی این مسیر چاره ای بیندیشند.       

بخش بَلَده شهرستان نور دارای ۴۵ روستا است و از طریق سه جاده به شهرهای شمالی و تهران دسترسی دارد. فاصله بلده با جاده هراز ۵۳ کیلومتر و جاده چالوس هم ۵۵ کیلومتر است.

این بخش حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود ۷۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیرپوشش دارد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفردرغرب مازندران قراردارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.