به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا شریعت روز دوشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران برگزار شد، افزود : مازندران همواره میزبان خوبی برای همه مردم ایران بوده است ، ولی درحال حاضر در روزهای بحرانی به سر می برد و حضور مسافر در  این استان یک تهدید جدی محسوب می شود.

وی ادامه داد: با تمام احترام به تمام مردم ایران در حال حاضر با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا شهرستان محمودآباد تحت هیچ شرایطی به هیچ مسافری خدمات ارائه نخواهد داد . 

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه تنها راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال است ، گفت : حضور افراد غیر بومی در شهرستان محمودآباد کار مبارزه با این ویروس را سخت تر می کند.

شریعت افزود : ما مسئولان هرچه در توان داریم برای خدمت به مردم به کار می گیریم ولی با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا تنها راه نجات از این بحران همراهی مردم است.

وی با بیان اینکه با کمک مردم می توان  این بجران را پشت سر گذاشت ، گفت : شهروندان محمودآباد با قرنطینه خانگی نقش مهمی را در مقابله با ویروس کرونا ایفا کردند که امید است در روزهای آتی نیز این روند ادامه دار باشد .

فرماندار محمودآباد به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری پس از پایان جلسه از نانوایی ها ، پمپ بنزین ها و فروشگاه های شهرستان بازدید کردند و اقدام عملی متصدیان این واحد ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.