به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن زاده ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با موضوع گزارش اقدامات ستاد مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تشکر از کسانی که در خط مقدم جهاد با ویروس کرونا هستند؛ گفت: از روز ۴ اسفند کار فشرده در بحث مقابله با ویروس کرونا با تشکیل ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: ساماندهی مکان‌هایی که در آن مردم تجمع می‌کنند به مانند واحدهای خبازی، پمپ بنزین‌ها و بازار در اولویت کاری ما قرار دارد و تمامی مجتمع‌های دولتی و خصوصی از پذیرایی مهمانان منع شده‌اند.

فرماندار شهرستان بابلسر اظهار داشت: مسئولیت فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد برعهده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کروناست که در فرمانداری مستقر است و هر اقدامی که صورت می‌گیرد با هماهنگی این ستاد است.

حسن‌زاده بیان کرد: از ظرفیت بسیج برای ساماندهی مکان‌های عمومی و نظارت و استقرار ایت بازرسی‌های سلامت و کاهش تردد استفاده کردیم.

وی ضمن تشکر از اداره جهاد سازندگی و دامپزشکی شهرستان در تهیه تجهیزات ضدعفونی؛ بیان کرد: به شهرداری‌ها و دهیاران اعلام کردیم تا تمام سطح شهر و روستاها را ضدعفونی کنند و برای اینکار از ظرفیت گروه‌های جهادی هم استفاده شده است

فرماندار شهرستان بابلسر گفت: مراکز درمانی به علت مراجعه بیماران یکی از مکان‌های آلوده به شمار می‌رود واز شهروندان خواهشمندیم تا در خانه بمانند و با مراجعه به سایت اعلام شده از وضعیت جسمانی خود را درج کنند.

وی اظهار کرد: قطعی آب بعضی از مناطق شهر بابلسر در حال پیگیری است واین قطعی به علت استفاده بیش از اندازه شهروندان بوده که موجب کمبود آب در برخی از نقاط شهر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.