مرتضی عبدالله حبیب نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از تعیین تکلیف بیش از ۴۵۲ پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم ۴۳ پرونده حقوقی موقوفات انجام شده است.

وی با اعلام اینکه اخذ سند مالکیت موقوفات گام مهم و ارزشمندی در راستای تثبیت مالکیت موقوفات و اجرای نیت واقفان نیک اندیش است، تصریح کرد: تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ سند مالکیت از اولویت‌های مهم اداره کل اوقاف این استان به‌شمار می‌رود.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: درآمد حاصل از موقوفات بر اساس نیات واقفان صرف می‌شود و این موضوع به‌طور جدی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دستور کار قرار دارد.

حبیب‌نوری از تعیین تکلیف بیش از ۴۵۲ پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم ۴۳ پرونده حقوقی انجام شد.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به تعیین تکلیف بیش از ۵۱ پرونده حقوقی مهم، خاطرنشان کرد: طی ۱۱ ماه امسال ۱۰ هزار و ۱۲۰ پلاک از موقوفات و رقبات استان سنددار شدند.

این مسئول از تنظیم ۳ هزار و ۲۵۰ سند اجاره موقوفات در مازندران خبر داد و اظهار کرد: ۹ هزار و ۳۵۱ سند اجاره موقوفات تا پایان بهمن ماه امسال تجدید شده است.

عبدالله حبیب‌نوری در پایان با تاکید بر همکاری نهادها و مردم در پرداخت به موقع اجاره موقوفات در راستای اجرای نیات، گفت: تلاش اداره کل اوقاف مازندران برای وصول مطالبات سبب شد تا مطالبات زیادی از مستأجران موقوفات وصول شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.