فرماندار بابلسر گفت: خبرنگار باید موجب ایجاد امید بین مردم و مسئولین باشد.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا،فرماندار شهرستان بابلسر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: نقد منصفانه از مسئولان و انعکاس اخبار صحیح، واقع و مناسب به جامعه دو وظیفه مهم یک خبرنگار است.

اسماعیل حسن زاده که در دیدار جامعه خبری شهرستان بابلسر با وی به مناسبت آغاز هفته خبرنگار برگزار شد اظهارداشت: خبرنگاری شغل با اهمیت و گرانبهایی است. یک خبرنگار وظیفه سنگین تری نسبت به افراد جامعه دارد. خبرنگار باید از خصومت شغلی پرهیز و اخبار و حقایق جامعه را اطلاع رسانی کند و با آگاهی خود از مسائل روز، افکار عمومی را نیز مطلع کند.

حسن زاده افزود: خبرنگاران علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه اخبار صحیح و منطبق با جامعه را انعکاس دهند که این وظیفه در اطلاع رسانی مناسب به مردم بسیار بااهمیت است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه های آنها باتوجه به نقش برجسته نزد مردم به عنوان مرجع تلقی می شوند.

فرماندار بابلسر نقد منصفانه از مسئولان و انعکاس اخبار صحیح و واقع و مناسب به جامعه را دو وظیفه مهم یک خبرنگار برشمرد و بیان داشت: خبرنگاران به عنوان دیدگان بیدار جامعه براساس منویات مقام معظم رهبری در حفظ وحدت در جامعه بسیار تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: یک خبرنگار باید موجب ایجاد امید بین مردم و مسئولین باشد که این اقدام نقش اساسی در حرفه خبرنگاری دارد.

فرماندار بابلسر گفت: خبرنگاران با رفتار و گفتار خود این حس وحدت را تقویت کنند.

حسن زاده افزود: امروزه که قدرت های جهانی در جنگی تمام عیار با ایران اسلامی می باشند، نقش خبرنگاران بیشتر از هر روز دیگر خود را نشان می دهد و این اقدام در عرصه بین المللی موجب توفیقات خواهد شد.

وی گفت: یک خبرنگار حرفه ای باید با تحلیل صحیح واقعیات روز را گزارش و از دلسرد شدن و مایوس شدن جامعه جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند یادآور شد: انعکاس معضلات و مشکلات مردم به مسئولین از دیگر ماموریت های کاری خبرنگاران است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.