امروز دلالان محترم بیش از هر زمان دیگری عزیز و محترم هستند؛ چرا که با هرکمبودی دست به کار می شوند و انبارها را پر از کالاها می کنند و به دغدغه های مسئولان پایان می دهند.

جشن باشکوه دلالان است این روزها؛ کشتی کشتی کاغذ و شکر وارد کشور می شود و دلالان محترم بی هیچ زحمت و محنتی پول روی پول می گذارند و به آتشی که به خرمن تولید و اشتغال افتاده نگاه می کنند و خدا می داند در دلشان چه می گذرد!

واردات و مخصوصا قاچاق کالا سالهاست که ریشه تولید ملی را می خشکاند وتمام برنامه های توسعه را نقش بر آب ساخته و آن چه در این میان دردناک و مایه تاسف و تاثر و تعجب می باشد؛ انفعال دستگاه ها و نهادهای مسئول در باب مقابله با این سیلاب مخربی است که زمان و مکان نمی شناسد و تاسفبارتر از آن وعده هایی است که در این سالها داده می شود!

امروز دلالان محترم بیش از هر زمان دیگری عزیز و محترم هستند؛ چرا که با هرکمبودی دست به کار می شوند و انبارها را پر از کالاها می کنند و به دغدغه های مسئولان پایان می دهند!!

امروز اگر کارخانه های قند و شکر ما؛ اگر کارخانه های معظم تولید کاغذ و اگر کارخانه های بزرگ نساجی با دهها سال سابقه زمین گیرشده اند؛ حاصل هنرنمایی قشری محترم و دارا از جامعه است که با ثروت های باد آورده و کلان خویش نبض بازار را در دست گرفته و آن چه دوست دارند و باب میلشان است بر سر تولید و اشتغال و اقتصاد کشور می آورند!؟

کارخانه های بزرگ و قدیمی نساجی در مازندران ،کاشان و اصفهان و یزد و گیلان و لرستان و قزوین ، چه برسرشان آمد؟ کارخانه های ارج و آزمایش و شهاب و پارس الکتریک چه سرنوشتی پیدا کردند؟ چوب و کاغذ مازندران چگونه است؟

اینجا ایران است؛ بهشت دلالان محترمی که حرمت پیدا کرده اند به واسطه بلایی که برتولید ملی آوردیم و اشتغال را در برابر واردات ذبح کردیم و...!!

این روزها جشن باشکوه دلالان گرامی برپاست؛ ما و شماها همه دعوتیم به جشنی که درآن تولید واشتغال و آینده این کشور را به عنوان قربانیان ذبح می کنند!!

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.