به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، از همان ابتدا اعلام کرده بود که در پی اجرای این معامله است.
وی ادامه داد : هدف آن است که فلسطین را به سازش با اسرائیل بکشانند ولی هنگامی‌که فلسطینیان متوجه شدند قرار است سرشان کلاه برود گفتند که در اجلاس بحرین شرکت نمی‌کنند.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: آمریکا می‌خواهد با پول قارون‌های منطقه مشکل خود را حل کند ولی جمعه آینده راهپیمایی روز قدس این توطئه را خنثی خواهد کرد.
مشایخ اظهار داشت: نتیجه راهپیمایی امسال از حالا معلوم است و آن، به شکست کشاندن جریان سازش در منطقه است.
وی گفت: آمریکایی‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند و پس از آن‌همه تهدید و تحریم که بر ضد ایران تحمیل کردند، وقتی مقاومت ما و ازسرگیری برخی فعالیت‌های هسته‌ای را دیدند پیغام دادند که در پی جنگ نیستند.
مشایخ با گرامیداشت روز دزفول گفت: این شهر در زمان دفاع مقدس آماج موشک‌های دشمن بعثی بود و در آن زمان توان نظامی لازم را برای پاسخگویی نداشتیم.
او یادآور شد: ولی اکنون توان نظامی و موشکی ما بالا است و برای همین دشمنان در پی مذاکره بر سر برنامه موشکی ما هستند که هرگز قبول نخواهیم کرد.
امام‌جمعه نوشهر گفت : آمریکا و متحدانش که می‌خواستند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند در پی حملات پهپادی یمن به تأسیسات نفتی عربستان، خودشان با اخلال در صادرات نفت مواجه شده‌اند.
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به نزدیکی فصل تابستان یادآور شد: به دلیل گرما، ناهنجاری در پوشش بیشتر می‌شود که لازم است ادارات و بانک‌ها از خدمت‌رسانی به افراد بدپوشش خودداری کنند.
او افزود : مغازه‌داران ما هم باید غیرت دینی نشان دهند و به کسانی که با شلوارک و یا سگ به بغل وارد مغازه می‌شوند اعتراض کنند.
/7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.