رییس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: ظرفیت های اقتصادی و اشتغال در مازندران سوراخ است و ظرفیت ها از بین رفته است.

به گزارش ایلنا، ولی الله نانوا کناری، روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران افزود: یکی از چالش های مهم کشور و مازندران اشتغال و نرخ بیکاری است که ضربه ای را می زند که برخی از اقدامات دشمن در این بخش، برخی بی توجهی ها و یا شاید ضعف مدیریت باعث می شود در داخل دچار مشکل شویم.

وی بیان داشت: رهبری هر سال به این موضوع تاکید داشته اند و بحث اشتغال را مورد توجه قرار دادند و باید در این جلسات کارگروه اشتغال هم در رفع موانع و تحقق مصوبات تلاش شود.

نانواکناری ادامه داد: باید ظرفیت های استان مازندران شناسایی و برای برون رفت از مشکلات تلاش شود.

نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت های اقتصادی مختلفی در مازندران سوراخ است و ظرفیت ها از بین رفته است.

وی گفت: آب بندان های مختلف، زمین کشاورزی و تولید برنج در استان ظرفیتی مناسب برای اشتغال است و باید از زمین های حاصلخیز ساحلی ما بدرستی استفاده شود.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: 17هزار هکتار آب بندان در مازندران داریم که با احیا آن می توان پرورش اردک، تامین امنیت کشاورزی، پرورش ماهی، گردشگری و اشتغال ابجاد و مازندران را نجات داد.

نانواکناری تصریح کرد: چقدر با استفاده از فن آوری جدید برای ایجاد اشتغال استفاده شده است؟

وی با اعلام اینکه همچنان ظرفیت خالی برای اشتغال مازندران وجود دارد؛ یادآور شد: ما نتوانستیم هر آنچه را که داریم به کشور معرفی کنیم و باید در این بخش کار شود.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: به نقطه پری از اشتغال مازندران که خالی مانده است؛ اعتراض داریم و باید از ظرفیت های مختلف استفاده شود.

نانواکناری گفت: فقر جنگل و انحطاط گونه های مختلف جنگلی در مازندران فاجعه ای است که اتفاق افتاد و باید در این بخش برای نگهداشت تلاش و پاسخگوی مردم باشیم.

وی تصریح کرد: برای اشتغال استان تلاش شده است؛ اما ظرفیت ها همچنان به کندی پیش می رود و باید با برنامه ریزی درست در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.