مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: کارگران و کارفرمایان پایه اصلی تحقق شعار رونق تولید هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کامران اصغری در نشست سه جانبه گرایی(دولت، کارگر و کارفرما) در جهت تحقق رونق تولید و عدالت اجتماعی اظهار کرد: امسال شعار سال مشخص است و به عنوان هدف باید به آن برسیم.

وی با اعلام اینکه نقش جامعه کارگری در تحقق شعار رونق تولید غیرقابل انکار است، تصریح کرد: کارگران و کارفرمایان پایه اصلی تحقق شعار رونق تولید را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: مشکلات کارگران و کارفرمایان باید همزمان حل شود و در اولویت قرار گیرد.

این مسئول از برگزاری جلسه سه جانبه گرایی هفته آینده با حضور مسئولان استانی خبر داد و افزود: تیم کارشناسی باید مشکلات این جلسات را احصا و بررسی کند.

اصغری با اشاره به اینکه در هفته کار و کارگر برنامه های مختلفی در حال برگزاری است، تصریح کرد: قرار است جشن بزرگ روز کارگر در سالن امامعلی حبیبی قائم شهر برگزار شود.

وی با اعلام اینکه تنها با وحدت می‌توان از تحریم‌ها و شرایط دشوار اقتصادی عبور کرد، گفت: نقش جامعه کارگری در تحقق شعار رونق تولید غیرقابل انکار است ، در شرایط بد اقتصادی تنها با تأکید بر درون‌زا بودن اقتصاد می‌توان از پس مشکلات عبور کرد اما درنهایت عبور از آن نیازمند حفظ وحدت و انسجام ملی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و اجتماعی مازندران اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه شرایط سختی را برای کشور رقم‌زده است ، برای رسیدن به رونق تولید، شکوفایی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تنها باید تلاش مضاعف و همدلی داشت قطعاً با تولید می‌توان این توطئه‌های استکبار را خنثی کرد.

اصغری بیان کرد: دولت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همواره در کنار کارگران حضورداشته و مشکلات آن‌ها را درک می‌کند اما در شرایطی که با انواع بحران‌ها مواجه هستیم و استکبار شرایط اقتصادی سختی را برای کشور رقم‌زده است تنها با وحدت رویه می‌توان از پس آن فائق آمد. 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.