به گزارش ایرنا ، مدیرکل فرودگاههای مازندران روز یکشنبه در آئینی به همین منظور در فرودگاه نوشهر گفت که امروز رسانه ها با اطلاع سانی دقیق اخبار و رویدادها نقش پررنگی در توسعه همه جانبه و رفع مشکلات این استان داشته اند.
سعدالله وطن خواه اظهار داشت: نکته مهم تر آنکه رسانه ای که بتواند بدرستی حقایق را به اطلاع مردم برساند و انصاف را رعایت کند افکار عمومی بیشتر به آن اعتماد خواهد کرد.
وی افزود: اگرچه رسانه های استان تاکنون در انعکاس و انتشار عملکرد، نارسایی ها و مشکلات موجود فرودگاههای مازندران تلاش های فراوانی داشته اند و رسانه ایرنا نیز در این حوزه توانسته اخبار و گزارش های خوبی را دراین زمینه مخابره و انتشار دهد که جای تقدیر دارد.
مدیرکل فرودگاههای مازندران گفت که انتشار و اطلاع رسانی چنین اخباری به یقین نقش اساسی در تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولان سطوح کلان کشور داشته است و می تواند کمک قابل توجهی به حل مشکلات و توسعه فرودگاه های این استان بکند.
در پایان با اهدای لوح تقدیر از خبرنگار ایرنا تجلیل شد.
سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه رسمی دولت در مازندران دارای 2 دفتر یکی با مرکزیت ساری و دیگری نیز با مرکزیت نوشهر منطقه غرب مازندران آماده ارائه خدمات خبری به مسئولان و مردم این استان است.
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.