رحیم جعفری سوادکوهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: علت افت فشار گاز تخریب لوله 12 اینچ خط تغذیه گاز مسیر پل تلار به منطقه بالاتجن است که در روز یک شنبه ( 26 اسفندماه سال 97 ) به وقوع پیوست .
وی با اعلام اینکه کار نصب نهایی خط لوله اصلی به منطقه بالاتجن زمان بر است، گفت که برای حل موقت گاز مشترکین منطقه بالاتجن از اتصال لوله گاز شهرهای مجاور استفاده کرده ایم تا گاز تمام روستاهای منطقه بالاتجن برقرار باشد.
رئیس اداره گاز قائمشهر با تاکید براینکه برای جلوگیری از قطعی گاز مشترکین خانگی، مشترکین غیرخانگی باید از سوخت دوم استفاده کنند، گفت که طبق مصوبه ستاد بحران فرمانداری شهرستان قائمشهر این واحدها باید از سوخت دوم استفاده کنند و سازمان متولی این واحدها موظف به رسیدگی این کار هستند.
جعفری به بازدید روز گذشته خود از منطقه بالاتجن شهرستان قائمشهر اشاره کرد و ادامه داد: طی بازدید روز گذشته از این منطقه متاسفانه برخی از واحدهای غیرخانگی در حال استفاده از گاز طبیعی بوده اند.
وی با بیان اینکه استفاده یک واحد مرغداری از گاز طبیعی باعث قطعی گاز در 2 روستا می شود، افزود: تاکید می شود که واحدهای غیرخانگی به هیچ عنوان از گاز اصلی استفاده نکنند.
رئیس اداره گاز قائمشهر تاکید کرد: برای آنکه گاز منطقه بالاتجن در شهرستان قائمشهر به شکل پایدار برقرار و مشکلی پیش نیاید باید واحدهای غیرخانگی از سوخت دوم استفاده کنند.
جعفری تعداد روستاهای منطقه بالاتجن که درگیر کمی گاز هستند را 53 روستا با 14 هزار مشترک اعلام کرد .
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.