به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نکا، جشنواره " انسان، هنر و طبیعت" در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اسدالله احمدی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نکا، در این جشنواره، هدف از برگزاری این جشنواره، نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در بین کودکان عنوان کرد.

وی با برشمردن فوائد و کاربردهای مختلف وجود درخت گفت: تولید هوای پاک و ایجاد هوایی پاک و تنفس سالم از جمله فواید درخت است و البته در نگهداشت خاک و جلوگیری از سیل هم بسیار اثرگذار است.

این مسئول بیان داشت: در این جشنواره تلاش داریم تا با توجه به تاکیدات موکد برای درختکاری، حفظ و حراست از منابع طبیعی در بین کودکان و نونهالان نهادینه شود.

احمدی افزود: جشنواره " انسان، هنر و طبیعت" در بخش های شعر، مقاله، دکلمه، انشا نویسی، طراحی و نقاشی، برگزار و تلاش دارد تا با افزایش مشارکت کودکان در این برنامه ها، حفاظت از منابع طبیعی در جامعه نهادینه شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نکا گفت: 800 اثر از سوی دانش آموزان مختلف در سطح شهرستان نکا به این جشنواره ارائه شد که از 40 اثر برتر تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.