نصراله دریابیگی گفت: معیشت و درمان بازنشستگان و کارگران مهمترین دغدغه ماست و باید رفع مشکلات این بخش در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی در جمع بازنشستگان شهرستان آمل افزود: مشکل اساسی کارگران و بازنشستگان اکنون معیشت است و باید برای معیشت این قشر تلاش شود.

وی اظهار کرد: باید معیشت کارگران وصل به قانون اجرا شود که اکنون قانون برای کارگران اجرا نشده است.

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه افزایش حقوق کارگران براساس تورم و سبد باشد؛ یادآور شد: دولت و مجلس تلاش کنند تا ماده41 قانون کار اجرایی و حقوق کارگران براساس تورم و سبد افزایش یابد.

دریابیگی گفت: همسان سازی از آرزوهای دیرینه ماست که البته علی رغم سنگ اندازی های برخی از نمایندگان مجلس تصویب شد و باید برای آن اعتبار گذاشته و اجرایی شود.

وی با تاکید مجدد بر معیشت و درمان کارگران و بازنشستگان خاطر نشان کرد: ما به دنبال درمان رایگان برای قشر بازنشستگان هستیم و باید بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان آمل احداث شود.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگات تامین اجتماعی استان مازندران افزود: کانون بازنشستگان مازندران از کانون های برتر کشور است و اولین کانون کشور را ما در مازندران بنا نهادیم و اکنون 350 کانون در کشور فعال است.

دریابیگی گفت: در مازندران با تلاش های انجام شده تاکنون در  12 شهرستان، برای کانون بازنشستگان، ساختمان خریداری شد و اشتغال ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: تلاش های فراوانی انجام شد و با وجود اینکه کارگران و بازنشستگان حوزه کارگری از مظلوم ترین افراد هستند؛ اما صدای مظلومیت شان شنیده نشد.

این مسئول بیان داشت: کارگران مدال افتخار را از پیامبر اکرم کسب کردند و انقلاب اسلامی ما هم برای پیروزی مدیون رهبری امام راحل و کارگران ایران بود که شریان حیاتی رژیم گذشته را بستند و موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

دریابیگی گفت: اتحاد، انسجام، وحدت، صمیمیت و دوستی در سایه ولایت، قرآن و اسلام گره گشای امور است و برای حل مشکلات، کارگران و بارنشستگان باید وحدت و انسجام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور افزود: کارگران و بازنشستگان باید پای کار بوده و در کانون تصمیم گیری و تصمیم سازی قرار بگیرند و با وحدت در راس و صدای مظلومیت حق طلبان باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.