به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون وزیر اموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیر دولتی کشور در مراسم بهره برداری از این واحد آموزشی گفت : خلاقیت و ابتکار به عنوان کلید توسعه هر کشور در پرتو اموزش و پرورش محقق می شود .
مجتبی زینی وند با بیان اینکه باید شیوه های صحیح تربیت نسل جوان را ساماندهی کنیم ، افزود : آینده سازی دانش اموزان با تکیه بر دروس تئوری امکان پذیر نیست و باید بر مهارت ورزی دانش اموزان توجه بیشتر شود.
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار خیرین و مدرسه ساز و در پیشبرد فعالیت های اموزشی کشور، گفت: دولت به تنهایی نمی تواند در امر اموزش موفق شود بنابراین لزوم همراهی خیرین مدرسه ساز و مشارکت مردمی حایز اهمیت است.
مدیر کل اموزش و پرورش مازندران با نیز در این مراسم گفت : این پروژه با اعتبار 2 میلیاردو 200 میلیون تومان در در زمینی به مساحت 2000 متر و زیر بنای 1800 متر احدات شده است.
عسگری نیکزاد با اشاره به اهمیت مهارت اموزی دانش اموزان و تاثیر ان در پیشبرد اهداف اقتصادی بیان داشت: بر اساس امارهای رسمی 80 درصد مهارت اموزان هنرستان های کار و دانش بعد هز فراغت از تحصیل در کارگاهای تخصصی مشغول کار و فعالیت اقتصادی هستند .
وی افزود : در حال حاضر 300 دانش اموز در این مرکز اموزشی در 5 کلاس و 7 کارگاه مشغول تحصیل هستند.
*افتتاح مرکز اموزش هتلداری و گردشگری
مدیر کل فنی حرفه ای استان مازندران هم در ایین افتتاح مرکز آموزش هتلداری و گردشگری گفت : این پروژه با اعتبار 1 میلیارد و 750 میلیون تومان و با زیر بنای 1200 متر در 5 طبقه و 12 سوئیت به بهره برداری رسید.
سید حسن درویشی با بیان اینکه تجهیز کامل این مجموعه می تواند منطقه نور تا رامسر را از مزیت های این مرکز اموزشی بهره مند سازد افزود : وظیفه سازمان فنی و حرفه ای تربیت نیروی انسانی با هدف ایجاد اشتغال است افزود : یکی از بزرگترین رویکردهای فنی و حرفه ای افتتاح این واحد گردشگری به عنوان مرکز اموزش گردشگری در غرب مازندران بود.
وی گفت : به دلیل ظرفیت های گردشگری در غرب استان مازندران لزون احداث این مرکز اموزشی احساس می شد که با تدبیر دولت این امر محقق شد.
/1602/9922/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.