به گزارش خبرنگار ایرنا، فیلم سینمایی ٢٣ نفر ساخته مهدی جعفری که قرار بود ساعت 14 امروز به عنوان نخستین فیلم روز پایانی اکران فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ساری روی پرده برود، به دلیل تاخیر در اجرای برنامه تجلیل از ' حسن مستشرق ' رزمنده مازندرانی ای که فیلم بر اساس خاطرات اسارت او و 22 نوجوان رزمنده دیگر نوشته شده، از ساعت 15 روی پرده رفت.
مستشرق که اهل ساری است و اکنون دوران میانسالی را پشت سر می گذارد سال 61 زمانی که نوجوانی بیش نبود به همراه 22 نوجوان دیگر به دست بعثی ها در جنگ اسیر شد.
فرماندار ساری که مراسم به دلیل انتظار برای حضور او با تاخیر آغاز شد، در ابتدای مراسم تجلیل گفت: به دلیل حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا این ساعت به سینما رسیدم، ولی علاوه بر این به من اعلام شد که ساعت 15 در سینما باشم.
عباسعلی رضایی با تاکید بر این که برابر برنامه اعلام شده در موعد مقرر وارد سینما شد، افزود: با این حال از مخاطبان عذرخواهی می کنم.
وی گفت: همه ما به این قهرمانان مدیونیم و این انتظار برای تجلیل از یک قهرمان هم استانی مان بود. از همه حاضران پوزش می طلبم و امیدوارم که این تاخیر را به حرمت ایثارگران و شهدا ببخشید.
در حالی که طبق برنامه اکران، مخاطبان از ساعت 14 در سالن منتظر اکران فیلم بودند، مجریان برنامه تجلیل از حسن مستشرق ، زمان آغاز برنامه را به فرماندار ساعت 15 اعلام کردند.
حسن مستشرق هم در این مراسم پس از عذرخواهی از حاضران، گفت: من هم بابت تاخیر از مردم عذرخواهی می کنم و امیدوارم که مثل آزادگان صبور باشید.
9927/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.