به گزارش خبرنگار ایرنا، این کافه کتاب خیابانی در خیابان انقلاب و جنب پارک شهرداری راه اندای شده و برای مدت سه روز کتاب هایی را در باره انقلاب اسلامی در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در حاشیه راه اندازی این کافه کتاب به خبرنگار ایرنا گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران از هر فرصت و بهانه ای استفاده می کند تا به میان مردم آمده و پیوند مردم با کتاب و کتابخوانی را پیوسته تر از قبل کند.
آرزو ولیپور افزود: این بار در قالب کافه کتاب انقلاب به مدت سه روز، به میان مردم آمدیم و کتاب هایی را که درباره انقلاب است در دسترس مردم قرار می دهیم و معتقدیم نباید همیشه از مردم انتظار داشته باشیم آنها وارد فضای کاری ما و کتابخانه ها شوند و گاهی لازم است برای پیاده روها هم برنامه ریزی کرد چون مردم ناگزیر از این مسیر عبور می کنند.
وی با اعلام این که اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران 620 برنامه برای فجر چهلم برنامه ریزی کرده که کافه کتاب انقلاب هم یکی از آنهاست، گفت: خودباوری و بالندگی، مهم ترین دستاورد انقلاب است.
ولیپور افزود: آمار مطالعه در مازندران مازندران از میانگین کشور بالاتر است و در 2 سال اخیر 47 هزار نفر به اعضای فعال کتابخانه های استان اضافه شد و در مجموع 137 هزار عضو داریم.
9927/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.