به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از دهه فجر، 200 خانه محرومین مازندران با اعتبار 100 میلیارد ریال، 120 پروژه محرومیت‌زدایی در بخش های مختلف راه روستایی، خانه عالم، مراکز بهداشت درمانی و پل با اعتباری معادل 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
در این مراسم همچنین اهدای 500 جهیزیه به نوعروسان مازندرانی هم در دستور کار قرار گرفت و با اعتبار 25 میلیارد ریال این جهیزیه ها به افراد اهداء شد.
رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور در آیین بهره برداری از این طرح ها در سالن ارشاد اسلامی نکا به عنوان پایلوت استان مازندران افزود: دشمنان در طول سال های مختلف انقلاب تلاش کردند تا مردم چهل سالگی انقلاب را نبییند اما حضور با شکوه مردم در صحنه های مختلف نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد.
غلامحسین غیب پرور با بیان اینکه حضور مردم یکی از ارکان مهم در تداوم انقلاب است؛ اظهار کرد: مردم در طول انقلاب 40 سال آمدند و اکنون هم با وجود تنگناها خواهند آمد و در 22 بهمن شکوه و عظمت دیگری را خلق خواهند کرد.
وی گفت: 40 هزار پروژه عمرانی زودبازده به مناسبت چهل سالگی انقلاب در سراسر کشور در 28 موضوع توسط بسیج به بهره برداری رسید تا مردم خدمات نظام را ببینند و لمس کنند.
غیب پرور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و تنگناهای مختلف در جامعه وجود دارد و نباید کتمان کنیم؛ افزود: امروز خط مقدم ما در بسیج، معیشت مردم است و ریل گذاری جدید در بسیج انجام می شود و تلاش داریم تا همه کارهای ما به مردم ختم شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: امسال هم از سال های فرخنده انقلاب است و چهل سالگی انقلاب را پشت سر گذاشته و وارد 40 سالگی دوم این انقلاب شدیم و مردم با پایمردی و مقاومت برای این انقلاب هزینه دادند و همچنان هم پای انقلاب خواهند ایستاد.
//1899 /7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.