به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز سه شنبه پیش از ملاقات عمومی با مردم شهرستان سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهدای ما با اقتدار برای آبروی کشور جنگیده اند تا به مقام شهادت نائل آمده اند بنابراین ما هم در دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان باید برای آنان ارزش قائل باشیم .
وی گفت: در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به مشکلات آنان گوش می دهیم و برای رفع مشکلات آنان تمام تلاش های خود را به کار گیری می کنیم .
استاندار مازندران پیش از ملاقات عمومی با خانواده مدافع حرم شهید روح الله عمادی در شهر زیراب و جانباز حسینعلی شعبانی در شهر پلسفید دیدار و از آنان دلجویی کرد.
استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه در ملاقات های عمومی درصدد هستیم تا فاصله میان مردم و مسئولین را کمتر کنیم ، افزود : با آمدن به شهرستان های مختلف از استان مازندران در ملاقات های عمومی درصدد هستیم تا فاصله میان مردم و مسئولین کمتر کنیم و در هر شهرستانی مشکلات مردم متفاوت است .
حسین زادگان گفت که مردم در ملاقات های عمومی مشکلات و موانع های خود را مطرح می کنند و مسئولان هم به عنوان خدمتگذاران مردم به مشکلات آنان گوش می دهند و برای رفع آنها نهایت تلاش های خود را به کار می گیرند.
وی با اعلام اینکه بعد از ملاقات عمومی با حضور مدیران کل جلسه ای برای رفع مشکلات مردم برگزار می شود، گفت: خیلی از مشکلات مردم را در این جلسات رفع و برخی از مشکلاتی که باقی می ماند را پیگیر می شویم تا مرتفع شود.
دیدار استاندار مازندران با امام جمعه شهرپل سفید و حضور در ورزش همگانی از دیگر برنامه هایش در سفر به سوادکوه بود.
احمد حسین زادگان که هفتم آذر ماه جاری به عنوان بیست و سومین استاندارمازندران منصوب شد، امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی را برنامه راهبردی خود در کسوت استاندار اعلام کرد.
استاندار مازندران پیش از این هم جلسه ملاقات عمومی خود را در نوشهر و بابل برگزار کرده بود.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.