به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران پولادی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کلاردشت گفت که از این میزان اعتبار حدود 10 میلیارد ریال برای تعریض کمربندی و بقیه نیز در راستای بهسازی راههای روستایی شهرستان هزینه می شود.
وی افزود: هم اکنون پیمانکاران اجرای این طرح ها انتخاب و بزودی عملیات اجرایی آغاز می شود و با تکمیل این طرح معضل ترافیک دیرینه در منطقه گردشگر پذیر حل خواهد شد.
کمربندی کردیچال - مکارود حدود 7 کیلومتر طول دارد.
فرماندار کلاردشت همچنین گفت : پس از پی گیری مسئولان ذیربط و دستور وزیر راه و شهرسازی طرح تعریض مسیر 20 کیلومتری مرزن آباد به کلاردشت در آینده نزدیک آغاز می شود.
پولادی با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان تاکید کرد که برای تامین امنیت جانی و مالی و نیز پیشگیری از سرقت احتمالی طرح پایش تصویری در حوزه روستایی و شهری بسیار ضروری است.
وی گفت: هرچند این طرح در سه روستا اجرا و در پنج روستای دیگر نیز بزودی اجرایی خواهد شد منتهی در حوزه شهری چنین اتفاقی رخ نداده است.
فرماندار کلاردشت از شهردار و دیگر مسئولان مرتبط خواست تا نسبت به تحقق این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.
پولادی با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سال انقلاب اسلامی تاکید کرد که شهر و روستاها باید رنگ و بوی انقلاب را به خود بگیرد و ضمن برگزاری آئین های انقلاب به صورت مردمی دستاوردهای انقلاب ، دولت و نظام نیز به بهترین شکل برای مردم بیان شود.
شهرستان 50 هزار نفری کلاردشت در غرب مازندران قرار دارد.
/1602/7078/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.