مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: اعتمادسازی لازمه مدیریت مناسب در آموزش و پرورش است و باید مدیریت مبتنی بر صداقت و صراحت در این نهاد نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، صادق علی‌بیکی، شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتمادسازی و بکارگیری نیروهای خلاق و توانمند نیاز آموزش و پرورش امروز است وباید به این سمت حرکت کنیم.

وی بیان داشت: امروز نهاد آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری نزامند پویایی و تحول است و باید با فرصت یابی و فرصت سازی آموزش و پرورش را حرکت دهیم.

علی‌بیکی با اعلام اینکه آموزش و پرورش از مهمترین نهادهایی است که رسالت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارد؛ خاطر نشان کرد: باید از همه توان این نهاد و از همه ظرفیت ها بویژه مشارکت خانواده ها و خیرین برای توسعه همه جانبه این نهاد مردمی استفاده کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر اظهار کرد: محوریت خدمت در نظام ما مردم هستند و آموزش و پرورش بعنوان مهمترین زیرساخت توسعه در این نظام نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش این شهرستان و دانش آموزان و معلمان آن موفقیت های آموزشی و پرورشی زیادی در قالب مسابقات فرهنگی، ورزشی و جشنواره ها درسطح استان و کشور کسب کرده اند که بیانگر برنامه ریزی منسجم در این حوزه است.

امام جمعه بهشهر هم با تاکید بر انجام تدبیر مناسب در امور و توسعه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تدبیر برای برون رفت از مشکلات راه حل بسیار مهم و اثرگذاری است که باید مورد توجه همگان در نهادهای مختلف باشد.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری گفت: بزرگترین منابع توسعه کشور در آموزش و پرورش و در دستان آینده سازان این مملکت است که باید با نگاه پیشرو و رو به جلو برای تعلیم و تربیت پویا حرکت کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.