احمدی حسین زادگان روز سه شنبه پس از ملاقات عمومی با مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: عمده مشکلات مردم این شهرستانها در زمینه اشتغال، سرمایه گذاری، مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده است.
وی افزود: هر چند در این دیدارها نتوان به همه مشکلات و خواسته های مردم رسیدگی کرد ولی جای امیدواری است که بتوان برخی از مشکلات انان را کاهش داد.
استاندار مازندران افزود: این دیدارهای مردمی جزو خواسته دولت است و باید تداوم داشته باشد چرا که باعث دلگرمی مردم و همچنین کاهش فاصله بین مردم با مسئولان خواهد بود.
حسین زادگان اظهار داشت: تلاش می کنیم تا تعویض اختیار مدیران استانی به مدیران شهرستان ها، مشکلات مردم غرب مازندران مورد رسیدگی قرار گیرد.
در این دیدار چهره به چهره چند تن از مدیران کل استانی حضور داشتند و پاسخگوی برخی از مشکلات و خواسته های مردم این منطقه بودند.
استاندار مازندران در جریان سفر یک روزه خود به غرب استان، علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه، بازدید از نمایشگاه تخصصی فرق و ادیان الهی و بازدید از طرح های نیمه تمام، در جلسه عصر امروز بررسی مسائل و مشکلات این منطقه در نوشهر شرکت می کند.
/1602/7078/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.