نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ثبت احوال از این جهت اهمیت دارد که در حقیقت مرکز آمارگیری دقیق و محلی برای استحکام اسناد بوده و اسناد موجود در آن معرف هویت افراد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار با مدیر کل و کارکنان ثبت احوال مازندران به حادثه 9 دی ماه اشاره و آنرا یک خیزش عمومی و قیام نهضت مردمی برشمرد و اظهار داشت: انقلاب ما با بصیرت افزایی و رهنمودهای رهبری در مقاطع مختلف از گزند دشمنان مصون مانده است.

وی وجود بیش از 600 هزار سادات را افتخار استان علوی مازندران دانست و افزود: خروجی این آمار حاصل تلاش فعالان ثبت احوال بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران به دلیل آغوش کشیدن سادات و زیر بار ظلم نرفتن دیار علوی شد.

وی با بیان اینکه فعالیت های ثبت احوال از چند سال گذشته تاکنون رو به رشد بوده است ،افزود: صدور شناسنامه از سوی ثبت احوال هویت افراد را مشخص می کند.

آیت الله طبرسی از طلاق به عنوان آسیب اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: تاثیر پذیری از بیگانگان و فضای مجازی عاملی برای طلاق است.

وی خاطرنشان کرد: پوشش اسلامی از افتخارات ایران اسلامی بوده است که اکنون با تبلیغات دشمنان متزلزل شده است .

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر فرزند آوری تاکید کرد و ادامه داد: باید فرهنگ سازی برای این امر صورت گیرد.

آیت الله طبرسی گفت: ثبت احوال به عنوان متولی ثبت وقایع توانست همزمان با رشد فناوری و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز نقش به سزایی در تعالی سازمان و ارائه خدمت به مردم و دستگاه های اجرایی ایفا کند.

وی بیان کرد: مسئولان و کارشناسان می توانند از آمار و اطلاعات این ارگان بهره گرفته ، و از آن در جهت کاهش معضلات و مشکلات استفاده کنند.

آیت الله طبرسی افزود: ثبت احوال از این جهت اهمیت دارد که در حقیقت مرکز آمارگیری دقیق و محلی برای استحکام اسناد بوده و اسناد موجود در آن معرف هویت افراد است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.