به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری، افزود: 9 دی خیزشی خودجوش علیه دشمنان انقلاب اسلامی بود و اگر این قیام مردمی اتفاق نمی افتاد چه بسا امروزه روز از نعمت جمهوری اسلامی بی بهره بودیم.
وی گفت: 9 دی سیلی بنیان کن برای دشمنان داخلی و خارجی بود که با سر دادن شعارهای هنجار شکن از قبیل نه غزه نه لبنان به ارزش های معنوی دهن کجی می کردند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: فرهنگ 9 دی و سایر روزهایی که در سرنوشت جمهوری اسلامی دخیل بود هرگز نباید به دست فراموشی سپرده شوند.
او ادامه داد: هنوز هم انقلاب اسلامی نیاز به حمایت و وحدت بین اقشار گوناگون دارد و هرگز نباید اسباب ناامیدی برای مردم فراهم شود.
خطیب جمعه ساری از ارباب رجوع به عنوان ارباب و ولی نعمت مسئولان یاد و تاکید کرد: کارگزاران باید به عنوان یک وظیفه در رفع مشکلات آنان بکوشند.
وی افزود: هرگز نباید فراموش کنیم که مردم ولایتمدار ایران اسلامی در هر شرایطی اعم از گرانی، تورم، تحریم و تهدید دشمنان همواره یار و یاور ولایت فقیه بودند.
طبرسی گفت: خروج منفعلانه آمریکا از سوریه چه از روی فریبکاری و چه به ناچاری به نفع مردم ستمدیده جهان شد و آنانی که به قدرت شیطان بزرگ اعتقاد داشتند به ضعف و زبونی او پی بردند.
عضو خبرگان رهبری همچنین رحلت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و از وی به عنوان نحبه، نمونه، فقیه و کارگزار وفادار جمهوری اسلامی یاد کرد.
طبرسی گفت: مرحوم آیت الله شاهرودی در 27سالگی به درجه اجتهاد نائل شد و جایگزین بزرگانی همچون او در مدارس فیضیه سالها به طول می انجامد.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.