مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:با پرداخت بدهی بخشی اعظمی از مشکلات سازمان حل و قطعاً خدمات رسانی در این بخش و قشر بازنشسته بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علی اصغر محمودی،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران،در  نشستی که با عنوان رفع مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران برگزار گردید،گفت: ارائه خدمات مناسب فرهنگی و اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله وظایف سازمان تامین اجتماعی است.

محمودی با اشاره به گرامیداشت  یاد و خاطره مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد:مرحوم نوربخش بعنوان یک مدیر متخصص و متعهد  و با حمایت های دلسوزانه در جهت بهبود وضعیت این سازمان اثر گذار بوده است.

وی ادامه داد: انتخاب جناب آقای حسین زدا بعنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور از طرف وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی را انتخابی بجا و شایسته دانست و گفت: جناب آقای حسین زدا از همانند مرحوم نوربخش از بدنه سازمان تامین اجتماعی است و تمامی مشکلات و دغدغه ها را از نزدیک در جریان است.

محمودی با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان مشاع و بین النسلی است، اظهار داشت: این سازمان در تامین امنیت روانی و اجتماعی و تامین معیشت ذینفعان آن نقش مهمی دارد و تشکل ها کارگری و بازنشستگی همواره بر استقلال منابع این سازمان تاکید دارند.

مدیر کل  تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و کمبود ها جهت خدمت رسانی بهتر به بازنشستگان با پرداخت مطالبات سازمان حل خواهد شد،گفت:با پرداخت بدهی بخشی اعظمی از مشکلات سازمان حل و  قطعاً خدمات رسانی در این بخش و قشر بازنشسته بیشتر خواهد شد.

محمودی همچنین از بدهی درمان تامین اجتماعی به مراکز درمانی خبر داد و افزود:پرداخت بدهی تامین اجتماعی منوط به تحقق مطالبات است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه 79 هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مازندران هستند،گفت:سازمان تامین اجتماعی یک میلیون و 592 هزار تومان ماهانه مستمری به این تعداد  بازنشسته پرداخت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.