احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در حاشیه آیین ورزش صبحگاهی در بوستان ولایت ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان ویژه علاوه بر رصد عملکرد دستگاههای اجرایی استانی به خصوص در ارتباط با برخورد با ارباب رجوع ، به شهرستان ها نیز اعزام می شوند.
وی توضیح داد: در نخستین گام بازرسان ویژه استاندار به شهرستان بابلسر اعزام شدند و با سرکشی از بانک ها و دستگاههای اجرایی آن شهرستان، به بررسی عملکرد مدیران پرداختند.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: علاوه بر آن، حراست و بازرسی استانداری موظف شدند تا نیروهای خود را برای رصد عملکرد مدیران در داخل استانداری، دستگاههای اجرایی استانی و حتی شهرستانی به کار بگیرند که این کار را آغاز کردند.
حسین زادگان افزود: پیش بینی ما این است که اکثر مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی در استان عملکرد رضایت بخشی دارند و حقوق شهروندی را رعایت می کنند و هدف بازرسی ها هم علاوه بر تسهیل در خدمت رسانی به مردم، دفاع از عملکرد این دسته از مدیران و کارکنان است.
وی گفت: نظارت ما برای خدمات رسانی بهتر به مردم و برخورد با اندک کارکنان و یا حتی مدیرانی است که به احتمال در انجام وظایفشان کوتاهی دارند که باید رفتارشان را اصلاح کنند و در غیر این صورت با برخورد قانونی مواجه می شوند.
** برکناری مدیر پرخاشگر بیمارستان برای دفاع از حقوق شهروندی
استاندار مازندران با اشاره به برکناری مدیر پرخاشگر بیمارستان امام رضا (ع) آمل در روز گذشته ، گفت : حقوق شهروندی به عنوان یک راهبرد عملی و سیاست دولت تدبیر و امید در استان اجرایی می شود و برکناری این مدیر پرخاشگر نیز در راستای تحقق راهبرد حقوق شهروندی بود.
حسین زادگان افزود: تمام مدیران و کارکنان دولت ملزم به رعایت حقوق شهروندی به عنوان یک راهبرد مهم شدند و حقوق شهروندی یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد دستگاهها در قالب برنامه 100 روزه است.
** ورزش همگانی با چاشنی امید اجتماعی
رئیس شورای ورزش مازندران توجه به امید و نشاط اجتماعی را از دیگر راهبردهای مدیریتی خود در کسوت نماینده ارشد دولت در این خطه شمال کشور برشمرد و گفت: ما برای پیشبرد برنامه ها نیاز به دمیدن روحیه نشاط و امید اجتماعی در جامعه داریم.
حسین زادگان افزود: برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه نیازمند توجه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی داریم و این بخش باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی از مدیران دستگاههای اجرایی استان نیز خواست تا برای افزایش نشاط در ادارات برای خدمات رسانی بهتر به ارباب رجوع نسبت به امر ورزش کارکنان توجه بیشتری داشته باشند.
احمد حسین زادگان که هفتم آذر ماه جاری به عنوان بیست و سومین استاندارمازندران منصوب شد، امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی را برنامه راهبردی خود در کسوت استاندار اعلام کرد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.