به گزارش ایرنا، سردار وجیه الله مرادی روز پنجشنبه در یادواره 32 شهید معلم بابل در مدرسه پورنگ این شهر افزود: آمریکا بخاطر اینکه اهداف شوم خود را در جهان دنبال کند نیازمند تفکرات افراطیونی چون داعش است و در حال حاضر با توجه به شکست سنگین و نابودی داعش در عراق و سوریه آمریکا تلاش می کند که بازماندگان این افراد در مصر و قسمتی از سوریه و پاکستان را حفظ کند.
وی اظهار داشت: آن چیزی که امروز همه معلمان باید مد نظر داشته باشند نقد و بررسی تفکر داعش است، تفکری که یک نوزاد را به سیخ می کشد و بعد از کباب کردن مادر را مجبور به خوردن گوشت نوزاد می کند.
وی ادامه داد: همه می دانند که ایران در شکست داعش در سوریه و عراق نقش ممتازی داشته است و در یک مقطع این گروه افراطی 70 درصد خاک سوریه را اشغال کرده بود و حرم شریف حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) نیز به طور جدی تهدید می شد که فرزندان این مرز و بوم این تهدید را خنثی کردند.
وی با اشاره به اینکه ایران اقتدار آمریکا را در غرب آسیا که حساس ترین نقطه جهان است در هم شکست، افزود: استکبار جهانی برای دستیابی اقتدار سابق خود در غرب آسیا و تضعیف جمهوری اسلامی ایران پنج جنگ را به صورت مستقیم و یا نیابتی در منطقه بوجود آورده است که جنگ ایران و عراق، جنگ در افغانستان و جنگ های مختلف در لبنان و فلسطین نمونه های بارزی از آن است که خوشبختانه در تمامی این موارد آمریکا به اهداف شوم خود دست نیافته است.
سردار مرادی اظهار داشت: از جمله برنامه های جدیدی که آمریکا برای جمهوری اسلامی در پیش گرفته است همزمان شعار مذاکره، تهدید، تحریم، بی ثبات سازی و اقدام نظامی را مطرح می کندکه در این زمینه همه ما باید هوشیار باشیم.
وی اضافه کرد: امروز ایستادگی ، مقاومت و در مسیر رهبری حرکت کردن رمز موفقیت و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ عنوان ما نباید برای انجام امورات خود به کشورهای دیگر وابسته باشیم.
فرمانده ارشد سپاه قدس گفت: وقتی فرزندان شما به درجه ای از دانش رسیده اند که با اتکاء به توان داخلی، موشک نقطه زن با برد 2 هزار کیلومتر بسازند بنابراین این ظرفیت را دارند که مشکلات پیش رو را نیز برطرف کنند.
شهرستان 530 هزار نفری بابل دارای یک هزار و 744 شهید می باشد که از این تعداد 32 شهید معلم هستند.
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.