سیدجعفر رسولی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع اعتبارات استانی اختصاص داده شده امسال برای شهرستان آمل بیش از 512 میلیارد ریال است که بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.
وی اضافه کرد: این اعتبار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان آمل برای 45 دستگاه اجرایی که مجری طرح های عمرانی هستند، تعریف و برابر پیشرفت طرح ها اختصاص داده شد.
فرماندار آمل اضافه کرد: علاوه بر اختصاص اعتبار تملک دارایی های استان، حدود 150 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارهای ملی برای بیش از 10 طرح مهم و کلان شهرستان اختصاص داده شده است.
رسولی در همین حال از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان امل خواست که با پیگیری در سطح مدیران کل دستگاه متبوع در استان، در جهت اختصاص منابع بیشتر مالی برای تسریع در تکمیل برخی پروژه هایی که زمان اجرای آنها طولانی شده، رایزنی کنند.
وی یادآور شد: برخی طرح های مهم ملی از جمله مراحل پایانی تعریض و چهار خطه شدن جاده هراز، سد مخزنی هراز و نیز فاضلاب شهر آمل بودجه های جداگانه ای از سوی دولت دارند که کمک زیادی به شتاب بخشیدن این پروژه ها شده است.
فرماندار آمل با بیان اینکه مشکلات و تنگناهای مالی باعث نشده تا طرح های عمرانی در شهرستان آمل دچار رکود و متوقف شود، گفت: با این حال در سفر وزرا و مدیران ارشد کشوری و استانی، برای برخی طرح های زیربنایی وخدماتی شهرستان تامین اعتبار شده و روند اجرای آن به خوبی درحال انجام است.
شهرستان آمل با حدود 406هزار نفرجمعیت از شهرهای مرکزی در استان مازندران است.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.