مدیر کل پزشک قانونی مازندران از مرگ 12 نفر در حوادث کار مهر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل پزشک قانونی مازندران اظهار کرد:در مهر ماه سالجاری بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان های تنکابن و بهشهر هر کدام با 3 ،و شهرهای آمل ، بابلسر ، ساری ،سوادکوه ، نور و فریدونکنار هر کدام با یک مورد فوتی ثبت شده است .

علی عباسی گفت: سنین 41 تا 50 سال با 5 مود دارای بیشترین فوتی و سنین 31 تا 40 و 21تا 30 هر کدام با 2 فوتی و بیش از 61 و کمتر از 20 هر کدام با یک فوتی در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی در ادامه بیان کرد: در سال های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی است به نحوی که در مهر ماه سالجاری 6  مورد مرگ های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و 6 مورد نیز برق گرفتگی  می باشد.

عباسی اظهار کرد:  بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد 88 نفر مصدوم (84 مرد و مابقی زن)ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

این مقام اجرایی استان با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان میباشد گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ایمنی در کار ، رعایت استاندارد ها و قوانین مربوطه ، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده را از مهمترین راهکارها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار دانست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.