به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های کاله مازندران و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته چهارم این رقابت ها چهارشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کاله با نتیجه 3 بر 2 میهمان ارومیه ای خود را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در این دیدار در ست‌های دوم ، چهارم و پنجم و امتیازهای ( 26 بر 24)، ( 25 بر 17) و ( 15بر 9) برابر شهرداری ارومیه پیروز شدند.
تیم شهرداری ارومیه هم در ست های اول و سوم با نتیجه ( 28 بر26 ) و (25 بر 23 ) موفق به کسب امتیاز از میزبان خود تیم کاله شد.
دراین دیدار حدود هزارتماشاگر آملی، سومین پیروزی این فصل کاله مازندران را درکنار کادرفنی وبازیکنان این تیم جشن گرفتند.
تنها نماینده مازندران در حالی تا پایان هفته چهارم با کسب 7 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت که تیم شهرداری ارومیه به لطف کسب یک امتیاز برابر کاله از رده سیزدهم به رده دوازدهم این مسابقات صعود کرد.
کاله در هفته پنجم این مسابقات روز یکشنبه13 آبان در تهران میهمان تیم عقاب نهاجا است وتیم شهرداری ارومیه درخانه از هم نام ورامینی خود میزبانی خواهد کرد.
در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران 13 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت رفت برگشت به مصاف یکدیگر می روند و هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.
تیم کاله مازندران 2 مقام قهرمانی، یک دومی و چهار عنوان سومی رقابت های لیگ برتر را در کارنامه دارد.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.