جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 30 دستگاه خودرو سرقتی در شهرستان های "بابل و بابلسر" خبر داد.

سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی"  با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح های مقابله با سرقت، کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت خودرو به سرکردگی یکی از سارقان حرفه ای در شهرستان "بابل" شدند.

سرهنگ مفخمی، خاطر نشان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی، متهمان را که با سرقت خودرو و جعل اسناد و مدارک خودروهای تصادفی، اقدام به فروش خودروهای سرقتی می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان، اذعان داشت: سرکرده این باند و همدستان وی، در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

مفخمی، اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و بررسی های اطلاعاتی 30 دستگاه خودروی پژو سرقتی که توسط متهمان در انبارهای جداگانه ای در شهرستان های بابل و بابلسر جاسازی شده بود، کشف کنند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه خطاب به مالکان و خریداران خودرو از آنان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال، دزدگیر و پارک آن در محیط های امن در موقع خرید خودرو حتما نسبت به دریافت استعلام راجع به صحت اصالت خودرو از مبادی مربوطه اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.