فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری محتکر لوازم گرمایشی (پکیج) به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قاسم محمدی در تشریح این خبر گفت: به منظور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم گرمایشی در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در بازرسی از انبار دپوی کالا 4 دستگاه پکیج با مارک بوتان، 3 هزار و 187 قطعات دستگاه پکیج با مارک ایران رادیاتور و77 دستگاه پنل رادیاتور به مارکSGP را کشف کردند .

سرهنگ محمدی ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک میلیارد و 788 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: انبار مورد نظر پلمب شد و کالاهای کشف شده تحویل اداره صنعت ، معدن و تجارت شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به این که قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.