فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از شناسایی و دستگیری 3 زندانی حرفه ای که در تماس هایی متقلبانه از 4 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ "شهرام دمساز" ، گفت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی آنان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که طی تماسی تلفنی با شهروندان از داخل زندان با معرفی خود به عنوان کارمند بانک و به بهانه برنده شدنشان در بانک از آنان کلاهبرداری می کردند، شناسایی کردند .

سرهنگ دمساز، خاطر نشان کرد: این افراد که به دلیل ارتکاب جرم در زندان قائمشهر به سر می بردند، با تشکیل یک باند 3 نفره ، طعمه های خود را شناسایی کرده و از آنان کلاهبرداری می کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان تحویل شده و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از 4 نفر از شهروندان به مبلغ 70 میلیون ریال اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی، تصریح کرد: متهمان که وجه کلاهبرداری شده را مستقیما به حساب زندانیان دیگر واریز کرده بودند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند .

سرهنک دمساز در خاتمه با اشاره به این که برای دریافت جوایز بانکی و ... نیازی به رفتن پای دستگاه های خودپرداز نیست ، از شهروندان خواست: از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و درصورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.