به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا شریعتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این واحدها در متراژ 50 تا 100متری بود که با اعتبار 50 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد : در حال حاضر کارگاه های ما فعال و نیروهای بسیج سازندگی استان در کرمانشاه مستقر هستند و منتظر اعلام و اجرای برنامه های جدید دولت هستند.
رئیس بسیج سازندگی مازندران همچنین درباره استحکام بناهای ساخته شده و مقاومت آن در برابر زلزله گفت: تمامی واحدهای مسکونی مذکور بر اساس استانداردهای بنیاد مسکن و تحت نظارت کارشناسان کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی ساخته شد.
**450 طرح محرومیت زدایی در رزمایش بسیج سازندگی مازندران کلید خورد
شریعتی گفت: در رزمایش خدمت رسانی گروه های جهادی که از 9 شهریور در سراسر کشور آغاز شد، سهم مازندران آغاز عملیات اجرایی 450 طرح توسط 450 گروه جهادی است.
وی با بیان اینکه این رزمایش تا 29 شهریور به مدت 20 روز ادامه دارد، افزود: برخی از این طرح ها در همین رزمایش بهره برداری و برخی دیگر در هفته بسیج و دهه فجر افتتاح و بهره برداری می شود.
رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران آغاز فاز اجرایی ساخت 90 واحد مسکونی 50 متری با هزینه حدود 50 میلیارد ریال را از بزرگ ترین طرح های محرومیت زدایی در این رزمایش اعلام کرد.
او تاکید کرد: برای ساخت واحدهای مذکور هیچ هزینه ای به مددجویان تحمیل نمی شود و حتی برخی امکانات همچون آبگرمکن و موکت کاری واحدها هم از سوی بسیج انجام می پذیرد.
شریعتی با بیان اینکه در حال حاضر 750 گروه جهادی منسجم در استان فعال هستند، افزود: این بخش نیروی انسانی فعالیت های بسیج سازندگی را تامین می کند که کمک وسیعی در کاهش هزینه طرح های محرومیت زدا است.
رئیس بسیج سازندگی مازندران همچنین گفت: آغاز فاز عملیاتی طرح های عمرانی و بهسازی عمومی در 14 منطقه آسیب پذیر و کم بهره استان با 40 میلیارد ریال اعتبار و اعزام 50 گروه پزشکی برای درمان و خدمات بهداشتی به مناطق محروم استان از مهم ترین اقدامات در این رزمایش است.
شریعتی همچنین کمک های مردمی و خیرین چه از جنبه مالی و چه نیروی انسانی را در پیشبرد طرح ها موثر توصیف کرد و گفت: ورود و همکاری مردم به طرح های محرومیت زدایی نه تنها سرعت و گستردگی خدمات و کار را افزایش می دهد، بلکه کمکی هم به دولت برای عبور از شرایط سخت اقتصادی کنونی خواهد بود.
** نباید تمامی هزینه ها و کمبودها را بر گردن دولت انداخت
رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دولت نیز در فراوانی و وسعت امکانات و هم در منابع مالی با محدودیت هایی مواجه است، افزود: نباید تمامی هزینه ها و کمبودها را بر دوش دولت انداخت.
شریعتی گفت: انتظار انجام همه امور توسط دولت و دولتی کردن همه کارها هم زمان بر و هم بار سنگینی بر دولت در شرایط جنگ اقتصادی دشمن وارد می کند.
وی همراهی و همکاری دولت، خیرین، مردم و دستگاههای مانند بسیج سازدگی را بهترین راه برای سرعت بخشیدن به محرومیت زدایی دانست و تاکید کرد: این موضوع برخورداری مردم را از خدمات و امکانات رفاهی سرعت می بخشد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.