سید علی ادیانی روز شنبه درمراسم افتتاح واحدهای مددجویان در اداره کل بهزیستی مازندران افزود: امروز سخن از ناکار آمدی دولت حاضر، بازی در زمین طراحی شده دشمن است، فریاد ناکارآمدی دولت، مجلس و قوه قضاییه سخنی خطا حتی میان مسئولان و نمایندگان مردم است.
وی اظهار کرد: متاسفانه امروز نیروهای درون نظام به شدت در حال تخریب یکدیگر هستند، در حالی که این موضوع خطای آشکار و پیامدی جز مخدوش کردن دستاوردهای دولت، انقلاب و سردی امید در دل مردم ندارد.
نماینده مردم قائمشهر با بیان اینکه در دل مردم باید بذر امید را شکوفا کرد و از انتقال استرس و نا امیدی به جامعه پرهیز کرد، گفت: نباید دولت را از نظام جمهوری اسلامی جدا دانست زیرا آنها یک روح در 2 جسم هستند.
ادیانی افزود: نباید در انتقال مسائل دچار افراط و تفریط شد، به این مفهوم که یا اصلا چیزی را به جامعه منتقل نمی کنیم و یا در انتقال موضوعات به جامعه دچار بزرگ نمایی و افراط می شویم که هر دوی آن بازخورد منفی خواهد داشت.
او احساس اختلاس را خیلی خیلی بیشتر از آن چیزی که در دستگاههای اجرایی اتفاق می افتد دانست و گفت: این احساس را دشمنان نظام دائما در تمامی فضاها در حال پمپاژ هستند و برخی از ما در حال انتقال آن به کشور و جامعه هستیم.
نماینده مردم قائمشهر ادامه داد: باید اقداماتی که دولت انجام داد را صادقانه به مردم انتقال داد و به این نیز باید توجه داشت اعتباراتی که در اختیار دولت است کفاف رسیدگی به همه امور را نمی دهد.
وی اظهار کرد: باید داشته ها و ظرفیت های بسیار کشور را به مردم گفت و از طرفی نداشته ها و ضعف های بسیاری هم در کشور است که بهتر است با مردم در میان گذاشته شود و مطمئنا مردم نیز درک و همراهی خواهند کرد.
** کارنامه دولت روحانی در حوزه بهزیستی درخشان است
نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاهی به آمار و واقعیت فعالیت و برنامه های دولت روحانی در حوزه بهزیستی نمره ای بسیار درخشان برای دولت و نظام جمهوری اسلامی است.
ادیانی افزود: ساخت، بهره برداری و تحویل بیش از 3 هزار و 300 واحد مسکن در استان در طی پنج سال دولت یازدهم و دوازدهم اقدامی بی نظیر و بی سابقه از ابتدای انقلاب تاکنون در میان تمامی دولت ها است.
وی همچنین افزود: در قانون برنامه توسعه ششم کشور نیز برنامه ها و شرایط ویژه ای تدوین شد که زمینه را برای فعالیت پویاتر بهزیستی در پیشگیری و یا مقابله با آسیب های اجتماعی باز می کند.
نماینده مردم قائمشهر اعلام کرد: البته باید این را هم اعتراف کرد که از ابتدای انقلاب تاکنون هم مجلس شورای اسلامی و هم دولت، به اقتضای شرایط همچون جنگ و تحریم نتوانست در پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی کارنامه خوبی از خود به جای گذارد.
ادیانی گفت: اما برنامه ششم و احکام تکلیفی مندرج در آن در حوزه بهزیستی کشور و برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی از برنامه های گذشته غنی تر و قوی تر است و تاکنون نیز همکاری مثبتی میان دولت و مجلس در این برنامه شاهد بودیم.
وی همچنین اظهار کرد: انصافا نیز دولت روحانی در بخش بهزیستی عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشت و خدمات کم سابقه ای ارائه کرد که مجلس نیز تداوم این شرایط را از دولت انتظار دارد.
/1899/7335
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.