نعمت الله دستیاری روز شنبه به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها در حوزه های مختلف کشاورزی ، عمرانی ، گازرسانی ، برق رسانی ، راه ، آبرسانی روستایی ، طرح های هادی ، عمران شهری و مسکن می باشند که برای تکمیل آنها 100 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستان هزینه و در نظر گرفته شده است.
فرماندار پلدختر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی امسال در هفته دولت در شهرستان پلدختر 9 طرح گاز رسانی روستایی افتتاح می شود که از این تعداد پنج روستا درتختاب بخش مرکزی و مابقی در بخش معمولان است.
وی افزود: عملیات اجرایی خط انتقال گاز رسانی به روستای میدان بزرگ پلدختر نیز در هفته دولت امسال آغاز می شود.
دستیاری خاطر نشان کرد: 55 شغل با وام کم بهره در سطح شهرستان برای اقشار آسیب پذیر ایجاد شده است.
به گفته وی پمپاژ دشت واشیان با پنج سال تعطیلی در این شرایط سخت اجرایی و هم اکنون به کارگاهی تبدیل شده که تکمیل و بهره برداری از آن تحول بزرگی در منطقه ایجاد خواهد شد.
فرماندار پلدختر گفت:اعتبارات عمرانی شهرستان پلدختر در سال 97 مبلغ 470 میلیارد ریال بوده است.
وی بر حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: با وجود این که اختلافات سیاسی یک نوع سلیقه کشورداری است اما در این مقطع حساس اختلافات معنایی ندارد وهرکس در هر جایگاهی که باشد به لحاظ شرعی و اخلاقی همه باید با حفظ وحدت ، اتحاد و برادری از تلاش کنیم و از این پیچ حساس تاریخی عبورکنیم.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.