به گزارش ایرنا،حسن کریمی عصر شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان دورود در محل فرمانداری این شهرستان افزود: حدود 300 طرح ورزشی از سال 86 و 88 بصورت نیمه کاره باقی مانده است که در دولت تدبیر و امید این طرح ها اولویت بندی شدند و طرح هایی که ضرورت بیشتری داشتند در دستور کار قرار داده شد.
وی با بیان اینکه چهار طرح نیمه کاره شامل سالن پنج هزار نفری و سالن دو میدانی خرم آباد،تکمیل فاز دوم استادیوم تختی و ورزشگاه چغابهرام دورود در استان لرستان مربوط به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است که تکمیل آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت:عملیات اجرایی ورزشگاه چغابهرام دورود که از سال 91 آغاز شده تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال این پیشرفت به 60درصد خواهد رسید.
وی اضافه کرد: تا پایان سال جاری چمن،پیست دو ومیدانی، رختکن، نور ورزشگاه و سرویس بهداشتی به صورت کامل اجرا خواهد شد و مابقی شامل احداث سکوی تماشاگران تا پایان سال آینده انجام می شود.
کریمی با بیان اینکه این طرح مشکل مالی ندارد خاطرنشان کرد:از مسئولین شهرستان انتظار می رود پیگیری های لازم در خصوص رفع معارضین زمین ورزشگاه و همچنین انشعابات آب،برق،گار و تلفن را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود:فاز دوم ورزشگاه تختی دورود نیز تا دهه فجر امسال تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.
/6060/7268
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.