به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در محل مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد اظهار داشت: توطئه دشمنان ایجاد فساد و مشکلات اقتصادی در کشور است لذا دیگر نمی شود زمان را از دست داد.
وی همچنین با بیان اینکه دولت هم به منظور برطرف کردن مشکلات مردم تیم اقتصادی خود را زودتر تکمیل کند افزود: مدیران ناتوان باید هر چه زودتر برکنار شده و به جای آنها جوانان متخصص و متعهد بکار گرفته شوند.
حجت الاسلام شمسی فر خطاب به مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس هم باید دقیق تر نسبت به اجرای قوانین و همچنین بر عملکرد مسئولان نظارت کرده و به هیچ قیمتی از منافع ملت کوتاه نیاید.
وی در خصوص پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران نیز اظهار کرد: مذاکره با اینها به صلاح کشور نیست چراکه هیچ زمانی آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیست و مصداق این مسئله عملکرد آنها در فضیه برجام است.
خطیب موقت نماز جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به 23 مرداد سالروز مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: مقاومت رمز پیروزی بر استکبار است آنچنان که بعد از انقلاب با الگوگیری از این شیوه دشمن در همه نقشه های خود شکست خورد.
وی ادامه داد: دشمن داعش را با افکار وهابی و پول عربی تشکیل داد تا ما را از بین ببرد اما با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم و مسئولان به لطف خدا شکست خوردند و اکنون هم که فهمیده اند با نظامی گری نمی توانند به نتیجه دلخواه خود برسند به سراغ ایجاد مشکلات اقتصادی و اغتشاش رفته اند.
حجت الاسلام شمسی فر افزود: دشمن مردم ما را نمی شناسد و نمی دانند که مسلمان شیعه پیرو امام حسین (ع) بوده و هرگز تسلیم دشمن نمی شوند لذا باید بدانند این بار هم با هوشیاری رهبر و مسئولین و بصیرت مردم این توطئه هم نقش بر آب گشته و آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به لطف پروردگار ناامید خواهند شد.
وی در پایان به 22 مرداد سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: کسانی که می توانند زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند از این امر خداپسندانه غافل نشوند.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.