به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز دوشنبه در دیدار با اصولگریان شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با تاکید بر لزوم وحدت آفرینی در جامعه اظهار داشت: آنچه مرزبندی ها را مشخص می کند اخلاق مداری و توانمندی افراد است و صرف اینکه کسی خود را در یک گروه سیاسی جا بزند سبب دوری و نزدیکی به دولت نیست.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته افزود: مردم در این انتخابات به یک چارچوب فکری رای دادند و همه ما اعم از اصلاح طلب و اصول گرا با تقویت این چهارچوب فکری باید سعی کنیم منافع عمومی مردم را تامین نمائیم و مایه افتخار است که همه جریانات سیاسی را کنار هم داشته باشیم و بتوانیم از تمام اندیشه و راهکارهای آن ها بهره ببریم.
فرماندار سلسله عنوان کرد: دوستانی که تحت عنوان کنشگر اجتماعی فعالیت می کنند باید روابط اجتماعی را به گونه ای ترویج کنند تا حیات اجتماعی به سمت بهینه شدن سوق پیدا کند چرا که سود این امر در نهایت به همه افراد جامعه خواهد رسید.
وی با اشاره به کار ویژه جریان های سیاسی گفت: اصلاح طلبان به عنوان جریانی مطرح، نوگرا هستند و اصلاح و تغییر را راه حل بهتر شدن جامعه می دانند و اصولگرایان عموما مبتنی بر اخلاق عمل می کنند که البته رگه هایی از تغییر این موضوع در حال مشاهده شدن است.
خسروی افزود: نقطه تلاقی اصلاح طلبان و اصولگرایان منافع ملی و تامین منافع عمومی است.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با اشاره به نقشه های استکبار علیه ملت ایران، عنوان کرد: باید توجه داشت که دشمن دیگر به فکر حذف فیزیکی، حمله نظامی و یا اقدامات سخت افزارانه مانند گذشته علیه ملت ایران نیست بلکه با برنامه ریزی و با کار فرهنگی در پی تغییر ریل های فرهنگی است.
وی با تاکید بر اینکه باید با هرگونه تفکری که مانع همگرایی می شود، مقابله کرد، افزود: وظیفه ما حمایت و وحدت آفرینی در جامعه است و باید از تضعیف ارکان سه گانه نظام پرهیز کنیم.
خسروی تاکید کرد: هیچ کس به صرف اصلاح طلب بودن وارد بدنه مدیریتی نمی شود چراکه مهم کیفیت کار است و عقیده بنده در حوزه مدیریتی این است که باید کار را به اهلش سپرد و ملاک عمل را شایسته سالاری قرار دا.
وی افزود: در مدیریت ها باید از نیروهای اصلاح طلب که تفکر دولت را قبول دارند استفاده کرد و در بدنه کارشناسی اگر از تفکرات دیگر باشند باید مورد حمایت قرار گیرند.
فرماندار سلسله توصیه مقام معظم رهبری را اعتدال گرایی دانست و گفت: تندروی ها و کندروی ها به نظام و انقلاب ما ضربه زده است.
وی افزود: آرزو دارم به مرحله ای از عقلانیت برسیم که در آن احزاب با رقابت درست، نقدپذیر و به دور از هرگونه رنگ جناحی و تخریب در سپهر سیاسی و اجتماعی کشور فعالیت کنند.
خسروی اظهار داشت: بنای بنده استفاده ازهمه تفکرات و سلیقه های سیاسی برای توسعه و اعتلای شهرستان سلسله است لذا باید با همدلی و حفظ وحدت گامی در جهت معیشت مردم برداریم و در این خصوص ازهمه ظرفیت های موجود به خصوص ظرفیت امام جمعه و نماینده مجلس استفاده کنیم.
وی با اشاره به صحبت برخی از سخنرانان مبنی بر آزار نیروهای اصولگرا توسط مدیران گفت: منزوی کردن برخی از کارمندان ادارات توسط مدیران ادارات به جرم اصولگرایی بودن راخلاف واقع خط و مشی اعتدال گرایی می دانم و در صورت گزارش با مدیر مربوطه برخورد قانونی می کنم.

** بخش خصوص در شهرستان سلسله فعال شود
چنگیز جوانمرد فعال سیاسی اصول گرای شهرستان سلسله نیز در این نشست اظهار داشت: شهرستان سلسله با 80 هزار نفر جمعیت در حد یک دهستان بزرگ مانده و انتظار داریم با فعال شدن بخش خصوصی در حوزه های گوناگون به خصوص در بخش گردشگری زمینه توسعه شهرستان فراهم شود.
وی افزود: از فرماندار سلسله به عنوان فردی توانمند انتظار داریم روحیه جهادی دوران گذشته خود را به منصه ظهور برساند و در جهت حل مشکلات و توسعه شهرستان اقدام نماید.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند اصلاح طلب و اصولگرا مقابل هم قرار ندارند و ما نیز هیچ جبهه بندی در مقابل اصلاح طلبان نداریم و با تمام قدرت در خدمت دولت هستیم و با شناختی که از دکتر خسروی فرماندار سلسله داریم به توسعه و اعتلای شهرستان امیدواریم.
جوانمرد افزود: فرماندار سلسله در این مدت حضور خود در این سمت اقدامات مثبتی از جمله گرفتن بیلان کاری ماهانه و ساکن شدن مدیران در شهرستان را آغاز کرده است که ما نیز در جهت رونق، رشد و توسعه شهرستان حمایت خود را از وی اعلام می کنیم.
7265/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.