به گزارش خبرآنلاین لرستان،  پیمان بهرامی مدیر این شرکت با اشاره به ارتقای درجه جایگاه های عرضه سوخت استان گفت: جایگاه های عرضه سوخت منطقه لرستان درسال جاری ازروند رو به رشدی در طرح درجه بندی برخوردار شده است و براساس ارزیابی کارگروه طرح درجه بندی این شرکت ۷۲ درصد جایگاههای این استان ممتاز هستند .

وی افزود: با توجه به طرح درجه بندی انجام شده جایگاه های منطقه در نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ با لحاظ کردن حداقل تغییرات و اصلاحات مورد نیاز در خصوص بهسازی و زیباسازی جایگاهها و حفظ چارچوب تایید شده در ۸۰ باب جایگاههای استان که شامل تعداد ۷۴ باب جایگاه اختصاصی ، ۵ باب فروشندگی محور و ۱ باب جایگاه شرکتی می باشد از مجموع۷۴ باب جایگاه اختصاصی دراستان ۵۳ جایگاه حائز درجه ممتاز شده است.

بهرامی تامین بموقع فرآورده، رعایت الزامات ایمنی، نصب تابلوهای مناسب اطلاع رسانی و هشداردهنده، نظافت جایگاه، سالم بودن تجهیزات و تلمبه ها، تکریم ارباب رجوع، دوربین های مداربسته، ارائه خدمات جانبی و رعایت سایر دستورالعمل ها و استانداردهای لازم را از جمله شاخص های درجه بندی و ارزیابی جایگاه های اختصاصی برشمرد.

گفتنی است برنامه درجه بندی جایگاه های اختصاصی هر سال در دو مرحله انجام می شود که در این طرح جایگاه ها براساس استانداردهای تعریف شده در رتبه های ممتاز، درجه یک، دو ، سه و درجه پایه قرار می گیرد.

منطقه لرستان یکی ازمناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن هفت ناحیه مرکزی، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود ، پلدختر و کوهدشت وظیفه توزیع سوخت در استان را به عهده دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 977274
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.