به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: آمریکا و اسرائیل به همراه مزدوران منطقه ای در سوریه، عراق و یمن با شکست روبرو شده اند.
وی اظهار داشت: با هدف قرار گرفتن ناوهای اماراتی، عربستانی و سرنگونی آنها توسط نیروهای مقاومت یمنی و بسته شدن تنگه باب المندب پیروزی های بزرگی برای ملت های مقاوم این کشورها در پیش است.
خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به سخنان مهم سردار سلیمانی خطاب به ترامپ بیان کرد: اگر امریکا در منطقه جنگی را آغاز کند همه چیز خود را از دست می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به شرایط فعلی کشور اضافه کرد: مدیران و مسئولان در هر شرایطی باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند وباعث نارضایتی مردم نشوند.
وی ادامه داد: هر مسئول و مدیری در شهرستان به وظایف خود عمل نکند اول تذکر خواهیم داد سپس نام مسئول را در خطبه های نماز جمعه اعلام می کنیم.
امام جمعه بروجرد گفت: مدیران باید در هر شرایط در خدمت مردم باشند و با چهره گشاده به مردم خدمات ارائه دهند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اعضای شورای شهر با انتخاب مردم برگزیده شده اند و وقتشان متعلق به شهروندان است و نباید با دامن زدن به اختلافات حق وحقوق دیگران را ضایع کنند.
وی با اشاره به شهادت 11 نفر از بسیجیان مظلوم در مریوان به دست گروهک پژاک افزود: شهیدان نقش بسزایی در آگاهی دهی به مردم دارند و انقلاب تا به اینجا هزینه های سنگینی را متحمل شده است.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.