به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در دیدار با یگ گروه از کاروان خادمان حرم رضوی که در محل دفتر امام جمعه انجام شد اظهار داشت: در ابعاد مختلف زندگی حضرت امام رضا (ع) مطالب و نکات ارزشمندی وجود دارد که با نگاهی به زندگی ایشان می توان این زمینه را به مردم معرفی کرد.
وی افزود: بعد اجتماعی ، شخصیت علمی و مبارزات سیاسی امام رضا (ع) ابعاد مختلف زندگی ایشان هستند که حضور این کاروان باعث می شود تا تمام ابعاد شخصیتی و زندگی امام رضا(ع) برای مردم بازگو و یادآوری شود.
آیت الله میرعمادی گفت: حضور این کاروان وجود نازنین امام رضا (ع) را در ذهن و جان و ایمان مردم زنده می کند و مردم متوجه شخصیت والای امام رضا (ع) می شوند و همین مایه برکت در زندگی فردی و اجتماعی مردم می شود.
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: حضور کاروان خادمان امام رضا (ع) در بین مردم در واقع پیوند دهنده دل مردم با امام رضا(ع) است و این پیوند باعث نشر معارف اهل بیت ، ترویج فرهنگ رضوی و شیوه و سبک زندگی امام رضا می شود.
وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) کریم اهل بیت است گفت: حضور کاروان خادمان امام رضا (ع) در میان مردم در واقع بیش از هر چیزی نشان دهنده رئوف بودن و مهربانی و محبت آن امام راست.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهر داشت: این کاوران با حضور در جامعه معنویت را به جامعه می بخشد و مردم در درگیری با زندگی های روزمره اما از این معنویت بخوبی استقبال می کنند.
وی با بیان اینکه این انقلاب و این نظام بهبرکت وجود امام رضا (ع) است گفت: اهل بیت بانی امنیت، آرامش و آسایش هستند.
حامد غفوری نژاد دبیر یازدهمین جشن های مردمی زیر سایه خورشید استان لرستان نیز در این جلسه گفت: امسال در این جشنواره از 2 گروه از خادمان حرم رضوی دعوت شده است و برنامه های فرهنگی متنوعی طی دهه کرامت اجرا می شود.
وی افزود: امسال تاکنون 160 برنامه فرهنگی در استان اتفاق افتاده و تا امروز که آخرین روز دهه کرامت است حدود 100 هزار مخاطب پوشش داده شده است.
غفوری نژاد گفت: امسال بنا بر تاکید آستان قدس رضوی در محرومیت زدایی برنامه های بازدید از مناطق محروم استان انجام شده که از جمله این بازدیدها ، رفتن به مناطق بسیار محروم استان همچون منطقه نوربک نورآباد و بزنوید الیگودرز بود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.