به گزارش ایرنا مجمع فوق العاده بوکس لرستان روز دوشنبه با حضور علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
این مجمع در حالی برگزار شد که رییس هیات بوکس لرستان در گفت و گو با ایرنا برگزاری مجمع فوق العاده را رد کرد و مدعی شد که شرایط برای برگزاری این مجمع وجود نداشته است.
علی مهرابی نژاد که در مجمع فوق العاده بوکس لرستان پس از رای گیری با 10 رای مخالف و یک رای موافق نتوانست رای اعتماد بگیرد، گفت: ضعف عملکرد، فساد اخلاقی و فساد مالی از عناوینی است که فدراسیون می تواند مجمع فوق العاده را برگزار کند و نسبت به ماندن و یا نماندن رییس هیات تصمیم گیری کند.
وی که از نیمه دوم سال 1395 به عنوان رییس هیات بوکس لرستان انتخاب شده بود تعداد اعضای مجمع را برای برگزاری آن ناکافی دانست و عنوان کرد: 16عضو برگزار کننده باید در مجمع حضور داشته باشند اما تنها 11 نفر در مجمع حضور داشت و به غیر از رییس هیات شهرستان خرم آباد که موافق بنده بود تمامی اعضا به انتخاب اداره کل ورزش و جوانان بودند.
به گزارش ایرنا، بیشتر اعضای هیات بوکس لرستان از عملکرد مهرابی نژاد رضایت داشتند و به گفته مهرابی نژاد تنها دلیل دشمنی فدراسیون با هیات بوکس لرستان حمایت از «روح الله حسینی» است.
روح الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس کشور یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون بود که در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس که دیماه 96 برگزار شد نتوانست رای لازم را کسب کند.
این مجمع در سکوت خبری برگزار شد و هیچگونه اطلاع رسانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای حضور خبرنگاران صورت نگرفت.
گفتنی است مجمع انتخاباتی هیات بوکس لرستان پس از طی شدن مراحل قانونی خود و اطلاعیه ورزشی برگزار می شود.
3210/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.