نعمت الله دستیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از 110 کیلومتر جاده پلدختر – خرم آباد، 44 کیلومتر تاکنون چهار خطه شده و 29 کیلومتر نیز توسط پیمانکاران در حال انجام می باشد.
وی اضافه کرد: برای اجرای قطعات چهار خطه پلدختر – خرم آباد تاکنون بیش از 700 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: آسفالت قطعات اجرا شده چهار خطه پلدختر - خرم آباد در قسمت های معمولان ، بابا بهرام و اردوگاه میثم ملاوی با گذشت سه ماه از زمان بهره برداری تخریب و از بین رفته است که بایستی مدعی العموم پیگیر قصور پیمانکاران باشد.
فرماندار پلدختر گفت: قطعات اجرا شده چهار خطه در این جاده استاندارد نیست ، ایمنی لازم و نیوجرسی و گاردریل جداکننده مسیرهای رفت و برگشت ندارد و موجب تصادفات خونین و واژگونی وسایل نقلیه در این مسیر شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه روزانه 20 هزار وسایل نقلیه سبک و سنگین از این جاده عبور می کنند غیر استانداردبودن آن موجب اعتراض مردم ، رانندگان و مسوولان شهرستان شده است.
دستیاری خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست ها و پیگیری های قبلی از طریق رسانه ها نسبت به غیر استاندارد بودن چهار خطه پلدختر - خرم آباد که با جان انسانها سرو کار دارد تاکنون مسئولان مربوطه توجهی نکرده و اقدام عملی جهت رفع مشکل صورت نگرفته است.
فرماندار پلدختر گفت: برای جلوگیری از واژگونی وسایل نقلیه و کاهش تلفات جانی، دادستان ، بازرسی و دستگاه های نظارتی به بحث عدم رعایت مسایل ایمنی در این چهار خطه ورود پیدا کنند و با فرد خاطی برخورد قانونی صورت گیرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.