به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا زینی وند مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: چهارهزارو 800 مدرسه در استان وجود دارد که 600 مدرسه دارای استانداردهای آموزشی هستند و 680 مدرسه نیز نیازمند مقاوم‌سازی، بازسازی و بهسازی هستند.
وی با اشاره به اینکه نوع نگاه برخی افراد و مسئولان در مناطق پرخطر و آسیب زا باعث رها شدن برخی مدارس شده است، اظهار داشت: در این راستا10 تا 15 باب از این مدارس شناسایی شده که در بند (ه) تبصره 9 قانون بودجه آنها ساماندهی می شوند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان ادامه داد: در محله پشت بازار مدرسه‌ای مخروبه از محل صرفه‌جویی منابع آموزش‌وپرورش استان با اعتبار 2 ملیارد و 900 میلیون ریال بازسازی و تا پایان تیرماه امسال افتتاح خواهد شد.
وی گفت:520 میلیارد ریال در راستای احداث یک گود زورخانه در منطقه پشته حسین‌آباد هزینه شده و فردا (پنجشنبه ) افتتاح می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین گفت: یکی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این استان کشتی است.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان لرستانی در مراکش قهرمان جهان شدند افزود: مسابقات کشوری کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان از 10 تا 16 تیرماه جاری در خرم آباد برگزار می شود که مقدمات اسکان، جانمایی و سالن برگزاری آن مشخص شده است.
وی بیان کرد: یکهزار و 38 نفر ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی از 29 استان با حضور 29 تیم فرنگی و 30 تیم آزاد در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.
وی گفت: نماد این دوره از مسابقات کشتی سمندر لرستانی است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.