شهاب روزبهانی روزسه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارند، اظهارداشت: مدرسه سازی ماندگارترین عمل خیری است که نسل های زیادی از ثمرات آن برخوردار می شوند.
وی افزود: عملیات مرمت و بازسازی دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) توسط رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز کشورازسال تحصیلی گذشته آغاز شده است.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: تعمیر وبازسازی سقف و دیوارها در فاز یک و 2 انجام شده و ظریف کاری و گچکاری نیز در فاز سوم این طرح تا شهریور ماه امسال به اتمام می رسد.
روزبهانی اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز بروجرد درسال تحصیلی جاری نسبت به تکمیل و راه اندازی مدارس روستایی اسدخانی، کپرگه، سرنجه، شیخمیری کلهر، زارم و نوسازی مدرسه روستای جهان آباد نقش موثری داشته اند.
وی ادامه داد: درسال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات هنرستان فنی چرخکارحدود سه میلیارد ریال توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی هزینه شده است.
مدیرآموزش وپرورش بروجرد گفت: احداث و تعمیرسیستم های گرمایشی مرکزی روستاهای کیوره، کپرگه، درب آستانه وهمچنین بهسازی سالن ورزشی شهدای محراب و سالن منتظران درسال تحصیلی گذشته انجام شده است.
52 هزار دانش آموز درسه مقطع مختلف تحصیلی در 400 واحدآموزشی مشغول به تحصیل هستند.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.